Новини та події
Дитина не може навчитися читати, не поєднує букви у склади, взагалі ніби «не бачить» деяких слів… Незграбна, часто спотикається… Пише погано, половина букв у слові відсутня, слова зливаються, дитина ніяк не може запам’ятати, що речення починається з великої букви… Дивиться розумними і сумними очима, погоджується та вибачається… А речення знову вийшло за лінійки в зошиті… Хочеться битися головою об стіну, але це все одно не допоможе… труднощі у навчанні…
Дислексія – це не дефект, це відмінність. Ще кілька років тому можна було зустріти в блогах суперечки за участі спеціалістів щодо виправдання взагалі вживання поняття «дислексія» до дітей з відповідними труднощами, недовіру та жорстку критику на адресу батьків, які наводили приклади західного підходу до освіти таких дітей зі свого досвіду.
У виданнях: Брембаті Ф. Специфічні розлади розвитку дитини та процес навчання. Практичні рекомендації для батьків і педагогів / Ф. Брембаті, Р. Доніні. – Харків : Ранок ; Кенгуру, 2019. – 160 с. ; Тихонова К. С. Труднощі навчання: дислексія, дисграфія, диспраксія, дискалькулія / К. С. Тихонова. – Харків : Ранок, 2020. – 152с., надається огляд сучасної літератури, зокрема зарубіжної, що присвячена проблемам навчання дітей із дислексією, дисграфією, диспраксією і дискалькулією, подані сучасні підходи та методики, які можуть використовувати вчителі та батьки для допомоги дітям зі специфічними труднощами в навчанні.
Марія Новікова
усі новини та події »