Новини та події

Дизайн реклами
27.08 2019 | Нові надходження | Прочитано: 30


Реклама сьогодні – потужне джерело комерційної інформації про товари і послуги, засіб організації збуту, складова частина інформаційної політики виробника економічно-соціального процесу у суспільстві.

Авторка підручника Прищенко С. В. Основи рекламного дизайну : підручник ; 2-ге вид. випр. і доповн. / С. В. Прищенко – Київ : Кондор, 2019. – 400 с. розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності – процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Автором проаналізовано вагомий вплив мистецьких стилів на рекламну графіку, проблеми візуалізації рекламних ідей і структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп’ютерними технологіями, а фірмовий стиль визначено як комплексну рекламу.

Окрему увагу присвячено сприйняттю кольору в рекламних зверненнях і його смисловим інтерпретаціям. Уперше запропоновано естетичні параметри та критерії оцінки рекламної продукції, методичні засади проектування об’єктів рекламного дизайну тощо.

Підручник призначений для студентів і викладачів, а також може бути корисним дизайнерам-практикам, художникам, культурологам і мистецтвознавцям, менеджерам рекламної та соціокультурної сфер, відвідувачам сертифікатних курсів підвищення кваліфікації.

Людмила Шапірко

 



Коментарі (0)



усі новини та події »
#1 #2 #3 #4

Електронні каталоги

Електронні каталоги

3D-тур бібліотекою

Подорож бібліотекою

Рівненщина туристична

Рівненщина туристична

Освітній навігатор

Освітній навігатор

Аудіоподкасти

Аудіоподкасти

Віртуальні виставки

Віртуальні виставки

Видання бібліотеки

Видання бібліотеки

Електронна доставка документів

Електронна доставка документів

Конкурс "Краща книга Рівненщини"

Конкурс "Краща книга Рівненщини"

Цифрові колекції

Цифрові колекції