Новини та події
Інститут Обдарованої дитини НАПН України надіслав до фонду бібліотеки безоплатні примірники своїх видань. Ці монографії та методичні посібники присвячені виявленню та вихованню інтелектуально обдарованої особистості:
Камишин В. В. Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованості : монографія / В. В. Камишин, О. М. Рева. – Київ : Ін-т обдаров. дитини, 2018. – 266 с.
Монографія присвячена розв’язанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, з огляду на кваліметричні показники закономірностей прийняття рішень учасниками навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і не стохастичного характеру. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність.
Бєльська Н. А. Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності : метод. посіб. / Н. А. Бєльська. – Київ : Ін-т обдаров. дитини, 2018. – 128 с.
У праці представлено авторську версію типології обдарованості, яка охоплює такі типи обдарованості: академічну, інтелектуальну, творчу, естетичну, практичну, технічну, соціально-комунікативну та лідерську, сенсомоторну. Також подано результати експериментальних досліджень кожного з указаних типів.
Психологічна діагностика інтелектуально обдарованих старшокласників : метод. посіб. / Н. А. Бєльська, М. Ю. Мельник, Н. І. Поліхун, К. Г. Постова. – Київ : Ін-т обдаров. дитини, 2018. – 142 с.
Обгрунтовано теоретико-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності. Розкрито зміст і структуру психодіагностичного обстеження. Представлено результати експериментального дослідження особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників.
Сухий О. Л. Проектування засобів діагностики обдарованості дітей та молоді в інформаційному середовищі : метод. посіб. / О. Л. Сухий, Т. А. Юрченко, В. М. Шульга. – Київ : Ін-т обдаров. дитини, 2018. – 152 с.
У праці викладено авторський підхід до процесу розробки і створення універсальної системи для побудови як діагностичних форм, так і математично-статистичного апарату обчислення. Авторами розроблено загальну структуру онлайн-ресурсу, що поєднує в собі опрацьовані в Інституті обдарованої дитини діагностичні тести та передбачає збереження всіх даних тестування.
Інтерактивна психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників : метод. посіб. /М. С. Гальченко, К. А. Андросович, Л. І. Ткаченко, О. А. Ковальова, Л. М. Найдьонова. – Київ : Ін-т обдаров. дитини, 2018. – 136 с.
Авторами розроблено й описано теоретичні психологічну та педагогічну моделі, що забезпечує мультидисциплінарний підхід до вивчення проблеми соціалізації обдарованої особистості. Запропоновані інтерактивні засоби в роботі вчителя для підвищення ефективності соціалізації обдарованих учнів.
Андросович К. А. Профілактика деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-середовищі : метод. посіб. / К. А. Андросович, Л. І. Ткаченко. – Київ : Ін-т обдаров. дитини, 2018. – 40 с.
Досліджено позитивні та негативні чинники впливу Інтернету на соціалізацію обдарованих учнів, розкрито моделі поведінки користувачів мережі Інтернет та обґрунтовано теоретичну модель профілактики деструктивних проявів Інтернет-соціалізації обдарованих учнів. Розкрито поняття «безпечна поведінка обдарованих старшокласників у мережі Інтернет», яке охоплює пізнавальний, вчинковий і мотиваційно-рефлексивний компоненти.
Посібники адресовані науковим працівникам, аспірантам, викладачам психолого-педагогічних дисциплін, а також працівникам освітніх закладів, які працюють з обдарованими дітьми й учнівською молоддю.
С. Волошина
усі новини та події »