Новини та події
Проблема використання комп’ютера в освіті завжди була в полі зору вітчизняних вчених. До відділу обслуговування документами іноземними мовами надійшла книга О. С. Казачінер та Ю. О. Вірич «Інформаційно-освітній простір для навчання дітей з особливими потребами».
У книзі йдеться про використання інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть стати суттєвим чинником позитивних змін у навчання дітей з особливими освітніми потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Мета посібника – огляд й упорядкування сформованих напрямків та підходів до корекційної роботи із застосуванням ІКТ, висвітлення основних переваг використання ІКТ в інклюзивній освіті, а також викладення власного бачення щодо необхідності пошуку ефективних шляхів надання психолого-педагогічної допомоги та інтеграції дітей з обмеженими можливостями до системи суспільних взаємовідносин.
Додається список обладнання загального корекційного призначення: комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення, мультимедійне та демонстраційне обладнання, комп’ютерні програми для дітей з тяжкими порушеннями мовлення; з порушеннями опорно-рухового апарата, інтелектуальними порушеннями (зниженим зором чи слухом, сліпих та глухих).
Книга Казачінер О. С. Інформаційно-освітній простір для навчання дітей з особливими потребами / О. С. Казачінер, Ю. О. Вірич. – Харків : Основа, 2018. – 94с. (Б-ка журналу «Англійська мова та література»; Вип. 129 (192) буде корисна сучасним корекційним педагогам для забезпечення якісної інклюзивної освіти з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Панчук Тетяна
усі новини та події »