Новини та події

Управління конкурентоспроможністю промислового підприємста
28.03 2018 | Нові надходження | Прочитано: 247


Сучасна світова господарська система перебуває на складному етапі розвитку, що характеризується, з одного боку, розширенням меж і масштабів глобалізації у світовій економіці, а з іншого – глибоко економічною кризою.

У ситуації, що склалась, має місце загострення конкурентної боротьби між виробниками як на внутрішніх ринках окремих країн, так і на рівні світового ринку в цілому. У монографії

Акімова Л. М. Управління конкурентоспроможністю промислового підприємства : монографія / Л. М. Акімова, М. В. Корж, І. В.Чуб. – Рівне : НУВГП, 2017. – 212 с.

проведено критичний аналіз використання у промисловому маркетингу існуючих методів оцінки конкурентоспроможності підприємства; запропоновано функціональний підхід до процесу оцінки цього ринкового показника.

Конкуренція примушує підприємства всіх форм власності постійно відслідковувати зміни попиту та пропозиції, вартості матеріальних ресурсів, зменшувати витрати на виробництво, покращувати якість своєї продукції та послуг, що реалізується на ринку, підвищувати свою конкурентоспроможність.

Монографія розрахована на науковців, викладачів, аспірантів та студентів вузів, керівників та фахівців підприємств, які вивчають та використовують на практиці теорію маркетингу.

Ознайомитись з виданням ви можете у відділі інформації та документів виробничої тематики.

 

Наталія Литвиненко



Коментарі (0)



усі новини та події »