Освітній навігатор


Жадань і задумів неспокій. Урок позакласного читання за творчістю поета і перекладача Бориса Тена


Жадань і задумів неспокій.
Література рідного краю

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури,
спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Зроблене Борисом Теном - це не просто культурна подія це справжній подвиг, якого ми досі належно не зуміли оцінити, як це буває майже з усіма сучасниками, заклопотаними справами щоденності.
Вже сам той факт, що Гомер прийшов із сивої давнини до українського народу і заговорив українською мовою, - знаменний незвичайний. Гадаю, що значення подвижнецької творчої праці Нестора нашого перекладу зростатиме що далі, то більша, і перекладом цим судилося життя довге, прекрасне і так само багате, як незмірно багаті самі гомерівські поеми.

Павло Загребельний.

Чарівність і магія української вишивки (матеріал для проведення класної години)

 

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Чарівний сад квітів. Сценарій проведення свята за мотивами казок, народних легенд і переказів про квіти

 

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ № 4

 

 

Виховний захід-свято до Дня матері «Ти у мене єдина у світі»


Автор: Бугайчук Н. О., вчитель початкових класів Козлинської ЗОШ І-ІІ
ступенів Рівненського району Рівненської області

Мета: Розширити й поглибити знання учнів про значення матері в житті людини, формувати у дітей культуру почуттів, виховувати в них повагу  та любов до матері, бережливе ставлення до неї, розвивати смислову, образну пам’ять, вміння висловити свої почуття.

Завантажити | 2018 р. | | Скачано: 33 | Коментарі
Весняні зміни в житті звірів. Піклування про потомство

Автор: Бугайчук Н. О., вчитель початкових класів Козлинської ЗОШ І-ІІ
ступенів Рівненського району Рівненської області

Тема: Весняні зміни в житті звірів. Піклування про потомство.

Мета: Формувати уявлення про тварин, уміння розпізнавати їх за зовнішніми ознаками; розширювати уявлення дітей про весняні зміни в природі, про особливості життя тварин у цю пору року; розвивати спостережливість, увагу, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

План-конспект уроку на тему: «Popular dishes of the world»

Автор: Бондар Н.В., викладач англійської мови Квасилівського професійного ліцею


Theme: Popular dishes of the world. Words-synonyms.

Objectives: to revise lexical and grammar material necessary for speaking about food and dishes; to teach to use teaching material in monological and dialogical speech; to teach students to use words-synonyms in writing and oral speech; to teach to make conclusions; to teach to respect the food culture of the world.

Equipment: Copybook, tables, texts, presentations.

Epigraph: The discovery of a new dish does more for human happiness than the
discovery of a new star.

Outcomes: by the end of the lesson students will be able to describe and speak about food and dishes, to use the words-synonyms in writing and oral speech.

Роль позакласної роботи у формуванні та розвитку креативної особистості учня під час вивчення зарубіжної літератури

Лисенко О.В. Роль позакласної роботи у формуванні та розвитку креативної особистості учня під час вивчення зарубіжної літератури. /Методичний посібник. - Оженин, 2016. - 90 с.

Упорядник: Лисенко Олеся Вікторівна, вчитель зарубіжної літератури, кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» навчально-виховного комплексу «Оженинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів (ліцей) – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)» ім. Т.Г. Шевченка.

У методичному посібнику «Роль позакласної роботи у формуванні та розвитку креативної особистості учня під час вивчення зарубіжної літератури» зібрані матеріали щодо організації позакласної роботи із зарубіжної літератури в загальноосвітній школі, розглянуто питання методичної підготовки та проведення позакласних заходів, а також подано розробку матеріалів для їх проведення. Даний посібник рекомендовано для використання вчителям зарубіжної літератури.

ЗМІСТ

Передмова………………………………………………….… …. 4

Чому корисно читати книги?....................................................... 6

Позакласна робота як засіб стимулювання інтересу
до зарубіжної літератури………………………………………. 7

Принципи організації позакласних заходів…………………… 8

Форми позакласної роботи……………………………………. 11
І. Систематичні форми позакласної роботи…………………… 11
1. Літературний гурток та його види ………………………. 11
2. Шкільний театр ……………………………………………. 13

ІІ. Епізодичні форми позакласної роботи……………………. 14
1. Літературні екскурсії …………………………………….. 14
2. Літературні ранки та вечори ……………………………. 15
3. Літературні виставки ……………………………………. 17

Літературний кабінет ………………………………………… 18

Тиждень зарубіжної літератури в школі …………………….. 19

Висновки або найкращі досягнення у популяризації
читання…………………………………………………………. 23

Додатки ………………………………………………………… 29

Список використаних джерел ……………………………….. 89

Літературна вітальня до Всесвітнього дня поезії

Автор: Стик Т.А., вихователь ГПД
ІІ кваліфікаційної категорії

Мета: ознайомити учнів з Всесвітнім днем поезії; вдосконалювати навички виразного читання напам’ять творів різних жанрів, відомих митців поезії; розвивати творче мислення, уяву, уміння аналізувати прочитане; виховувати любов до поезії, «почуття часу», точність та влучність слова.

Обладнання: вірші про поезію, портрети Лесі Українки, Тараса Шевченка, Ліни Костенко, Павло Тичина, Наталя Забіла, картинки із зображенням весни.

 

 


Сценарій свята «Веснонько люба, тебе зустрічаєм»

Автор: Рудницька О.В.,
вихователь-методист ГПД РНРЦ «Особлива дитина»

Мета: поглибити знання учнів про весняні явища в природі, їх особливості, прикмети; закріпити назви первоцвітів; розширювати уявлення дітей про звичаї українського народу навесні; розвивати та коригувати мислення, пам’ять, уяву, мовлення,емоційно-вольову сферу; формувати у школярів екологічну свідомість, ціннісне ставлення до культурних і духовних надбань рідного краю. Виховувати інтерес до українського фольклору, шанобливе ставлення до природи,любов до Батьківщини.


Обладнання: естетично оформлена центральна стіна зали відповідно до теми; куточок лісу; шапочки первоцвітів; костюм ведмедя; печиво «жайворонки»; тематична виставка художніх робіт «Весна-чарівниця»; відео повідомлення «Первоцвіти».


Я – маленький громадянин України

 

Автор: Поліщук Л.П., вчитель початкових класів Рівненської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №23 м. Рівне

Тема. Я – маленький громадянин України.

Мета. Формувати в учнів почуття громадянина України, національної гордості, любові до рідного краю; виховувати глибокі почуття любові до рідної мови, бажання примножувати традиції, звичаї, берегти свою національну культуру, історичне минуле та сучасне українського народу.

Очікувані результати. Сформувати усвідомлення себе часткою українського народу, гордості за приналежність до українського народу. Виховувати почуття патріотизму.

Методичне забезпечення. Фізична карта України, зображення державних символів – Герба, Прапора, малюнки дітей, відеозапис пісні «Це моя Україна», «Ми бажаєм вам добра».