Освітній навігатор


Сценарій на тему: «Катерина Мотрич. Політ журавлів над нетолоченими травами»

 

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 

Дійові особи: Марія, Настя, Микола, Григорій, Володимир, Онуки.

Сценарій на тему: «Діти підземелля» (за мотивами однойменного твору В. Короленка)

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

 

Музика, на сцену виходить дорослий чоловік (дорослий Василь).


Час не владний над
справжньою дитячою дружбою,
міцною, щирою і непідкупною.
Це почуття не ділить
дітей на простих і впливових,
На багатих і бідних,
щасливих і нещасних.
Воно приходить для того,
щоб потім усе життя залишатися поруч –
у серці, в душі у спогадах, у совісті.

Сценарій на тему: «Герої не вмирають»

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Улас Самчук – син Волині, громадянин світу (матеріали для проведення уроку літератури рідного краю)

Син Волині, громадянин світу (Улас Самчук)

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Як письменника і громадянина його сформували два світи, дві культури, дві традиції – Схід і Захід, Україна і Європа. Це й визначило творчу долю видатного українського письменника XX сторіччя Уласа Самчука. Він був одним із визначних талантів землі нашої, яким у скрутні часи закритою була дорога в широкий світ, до високої освіти і вершинних здобутків європейської цивілізації. І треба було або змиритися із приреченістю долі, або ж кинути їй виклик, порвати з рідним середовищем і йти до того широкого світу, шукати в ньому себе, Улас Самчук вибрав друге. І саме цей вибір уможливив його шанс стати європейським письменником.

Жадань і задумів неспокій. Урок позакласного читання за творчістю поета і перекладача Бориса Тена


Жадань і задумів неспокій.
Література рідного краю

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури,
спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Зроблене Борисом Теном - це не просто культурна подія це справжній подвиг, якого ми досі належно не зуміли оцінити, як це буває майже з усіма сучасниками, заклопотаними справами щоденності.
Вже сам той факт, що Гомер прийшов із сивої давнини до українського народу і заговорив українською мовою, - знаменний незвичайний. Гадаю, що значення подвижнецької творчої праці Нестора нашого перекладу зростатиме що далі, то більша, і перекладом цим судилося життя довге, прекрасне і так само багате, як незмірно багаті самі гомерівські поеми.

Павло Загребельний.

Чарівність і магія української вишивки (матеріал для проведення класної години)

 

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Чарівний сад квітів. Сценарій проведення свята за мотивами казок, народних легенд і переказів про квіти

 

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ № 4

 

 

Виховний захід-свято до Дня матері «Ти у мене єдина у світі»


Автор: Бугайчук Н. О., вчитель початкових класів Козлинської ЗОШ І-ІІ
ступенів Рівненського району Рівненської області

Мета: Розширити й поглибити знання учнів про значення матері в житті людини, формувати у дітей культуру почуттів, виховувати в них повагу  та любов до матері, бережливе ставлення до неї, розвивати смислову, образну пам’ять, вміння висловити свої почуття.

Завантажити | 2018 р. | | Скачано: 117 | Коментарі
Весняні зміни в житті звірів. Піклування про потомство

Автор: Бугайчук Н. О., вчитель початкових класів Козлинської ЗОШ І-ІІ
ступенів Рівненського району Рівненської області

Тема: Весняні зміни в житті звірів. Піклування про потомство.

Мета: Формувати уявлення про тварин, уміння розпізнавати їх за зовнішніми ознаками; розширювати уявлення дітей про весняні зміни в природі, про особливості життя тварин у цю пору року; розвивати спостережливість, увагу, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

План-конспект уроку на тему: «Popular dishes of the world»

Автор: Бондар Н.В., викладач англійської мови Квасилівського професійного ліцею


Theme: Popular dishes of the world. Words-synonyms.

Objectives: to revise lexical and grammar material necessary for speaking about food and dishes; to teach to use teaching material in monological and dialogical speech; to teach students to use words-synonyms in writing and oral speech; to teach to make conclusions; to teach to respect the food culture of the world.

Equipment: Copybook, tables, texts, presentations.

Epigraph: The discovery of a new dish does more for human happiness than the
discovery of a new star.

Outcomes: by the end of the lesson students will be able to describe and speak about food and dishes, to use the words-synonyms in writing and oral speech.