Освітній навігатор


Етика для школярів. Посібник

Корецька райдержадміністрація
Відділ освіти
Методичний кабінет
Великомежиріцький НВК
«Школа І ступеня-гімназія»
Климчук С. Л.

 

Етика для школярів

 

В. Межирічі 2017
 

Етика для школярів. Посібник – В. Межирічі 2017

Упорядник Климчук С. Л., вчитель математики та фізики

Ми хочемо бачити себе бездоганними, приємними, товариськими, мати повагу і довіру людей. Вам допоможуть у цьому сторінки даного методичного посібника. Вона розповість, як вести себе в школі, громадських місцях, на вулиці і в дорозі; ознайомить із культурою мовлення та привітання, правилами поведінки в гостях, за столом.
Окремо розроблені та зібрані групові та індивідуальні завдання для кращого засвоєння та закріплення тем уроків у 5 класі. Частина матеріалу – позакласні заходи з етики.
Методичний посібник призначений для учнів та вчителів загальноосвітніх шкіл.

Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Розділене написання складених числівників

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна, 
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків: [Г], [К], [Х] - [Ж], [Ч], [Ш] - [З'], [Ц'], [С']

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна, 
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Ми – безліч всесвітів різних (свято талантів для батьків)

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна,
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Технології формування ціннісного ставлення особистості до праці, до мистецтва, до людей . Гра «Що? Де? Коли?» на тему: « У світі професій» (7-9 класи)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, вчитель фізики
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІступенів №1

Мета: сприяти розширенню знань про професії, розвитку пізнавальних інтересів, інтелектуальних здібностей, спонукати до професійного самовизначення, створювати умови для розкриття потенційних можливостей учнів; розвивати потреби особистості до самореалізації; формувати активну життєву позицію; розвивати уміння працювати в колективі; проектувати власну життєтворчість.
Очікувані результати: проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до професійного та соціального «Я».
Методичне забезпечення: музичний супровід, ілюстративний та роздатковий матеріал.

Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Морально-етична бесіда «Будь великодушним і добрим» (7 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1


Мета: формування ціннісного ставлення до себе, розвиток практичних прийомів та методів духовного і фізичного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, умінь і навичок визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів.

Форма проведення: морально-етична бесіда.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, виховання моральних чеснот особистості, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і фізичного «Я».

Методичне забезпечення: мультимедійна презентація, ілюстративний матеріал, тлумачний словник.

Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Година спілкування «Пізнай себе і ти пізнаєш світ» (9 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІступенів №1

Мета: формувати ціннісне ставлення особистості до себе, допомогти учням зрозуміти, що вони мають свій внутрішній світ, певні особливості характеру; активну життєву позицію, ціннісні установки та орієнтири, власний характер; розвивати практичні прийоми та методи духовного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, уміння та навички визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів; проектувати власну життєтворчість.

Форма проведення: година спілкування.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і соціального «Я».

Методичне забезпечення: плакати, роздатковий матеріал, ілюстрації, виставка літератури, музичний супровід, «Вірш про себе», «До¬рожні знаки»; завдання для обговорення, дзеркальця.

Вірші з Біблії: Бут. 1:26-27; 2:7; Пс. 139:14-16; Гал. 5:21-23; Мт. 6:22,23.

Малі країни Європи (посібник)

РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
МЕТОДИЧНИЙ ВІДДІЛ
РІВНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 27
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

«МАЛІ КРАЇНИ ЄВРОПИ»

Автор: Міхальова Галина Степанівна, вчитель вищої категорії, вчитель-методист

Ніл Хасевич – Прометей українського народу. Краєзнавчо-дослідницька робота

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РІВНЕНСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
РІВНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 27

Всеукраїнська краєзнавча експедиція учнівської молоді
«Моя Батьківщина – Україна»
Напрям експедиції «Із попелу забуття»


НІЛ ХАСЕВИЧ – ПРОМЕТЕЙ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ


Краєзнавчо-дослідницьку
роботу виконав
учень 6-В класу
Шумський Тимофій Миколайович

Керівник проекту:
вчитель географії ЗОШ № 27
Міхальова Галина Степанівна

Я – ГАГАУЗКА. Краєзнавчо-дослідницька робота


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РІВНЕНСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
РІВНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 2 

Всеукраїнська краєзнавча експедиція учнівської молоді
«Моя Батьківщина – Україна»
Напрям експедиції «Духовна спадщина мого народу»

Я – ГАГАУЗКА

Краєзнавчо-дослідницьку
роботу виконала
учениця 8-Г класу
Опря Марія Михайлівна
Дата народження: 16.04.2004 р.
Моб.т. 073 228 42 16

Керівник проекту:
вчитель географії ЗОШ № 27
Міхальова Галина Степанівна
Моб.т. 067 3032 461