Освітній навігатор


Письмо в повітрі з контролем і без контролю зору

Підготувала

вчитель початкових класів ЗОШ №9

Кравчук Неля Миколаївна

Каліграфія 1 клас

Тема.

Письмо в повітрі з контролем і без контролю зору

Мета: продовжувати навчати дітей правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити знання правил розташування зошита на парті під час письма та малювання;вчити писати з контролем та без контролю; розвивати дрібну моторику, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати любов до навчання.

Обладнання: запис - шум моря, глобус, малюнок кораблів, індивідуальні карточки, малюнки морських мешканців: акула, щука, черепаха, медуза, восьминіг.

Орієнтування на площині. Вчимося знаходити верхню, нижню сторони предмета; правий верхній, правий нижній та інші кути

Підготувала

вчитель початкових класів ЗОШ №9

Кравчук Неля Миколаївна

Каліграфія 1 клас

Тема.

Орієнтування на площині. Вчимося знаходити верхню, нижню сторони предмета;

правий верхній, правий нижній та інші кути

Мета: учити визначати місце розташування предметів, знаходити верхню, нижню сторони предмета; правий верхній, правий нижній та інші кути; закріпити навички орієнтації у просторі, розвивати логічне мис­лення, пам’ять, увагу, спостереж­ливість, зв’язне мовлення; виховувати вміння чути й виконувати інструкції вчителя.

Обладнання: альбомний листок, роздатковий матеріал.

Оптико-просторове орієнтування. Маркування початку письма

Підготувала

вчитель початкових класів ЗОШ №9

Кравчук Неля Миколаївна

Каліграфія 1 клас

Тема.

Оптико-просторове орієнтування. Маркування початку письма

Мета. навчити орієнтуватися на сторінці зошита, визначати місце початку письма, ставити крапки, писати палички, гачки. продовжувати навчати дітей правильно сидіти під час письма, тримати ручку; розвивати дрібну моторику; позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.

Обладнання: зошити, роздатковий матеріал (портфель, книга, літак), карточки з предметними малюнками.

Посібник «Каліграфія 1 клас». Розробки уроків

Кравчук Н.М.,  методичний посібник  «Каліграфія 1 клас», розробки уроків, м.Рівне -2018, 130  сторінок.

Автор укладач: Кравчук Неля Миколаївна, вчитель початкових класів, I категорія, закладу «Загальноосвітня школа І ІІІ ступенів № 9  Рівненської міської ради».

Посібник розроблено відповідно програми   курсу за вибором "Каліграфія” (з елементами розвитку зв’язного мовлення) 1-4 класи (автор: Нікулочкіна Олена Василівна). У ньому пропонуються розробки уроків каліграфії з елементами  розвитку  зв’язного мовлення для 1 класу шкіл з українською мовою навчання.Різноманітні вправи та цікаві завдання (графічні диктанти, вправи на штрихування, каліграфічне списування, ребуси, робота з прислів’ями, створення текстів різних типів тощо) допоможуть краще сформувати навички каліграфічного письма , розвинуть увагу, спостережливість, усне та писемне мовлення, а пальчикова гімнастика не тільки перетворить виконання завдань на цікаву гру, але й допоможе підготувати дрібні м'язи кисті рук до письма.

Вправи на розвиток дрібної моторики: масаж олівцями, горіхами, гра на музичних інструментах

Підготувала

вчитель початкових класів ЗОШ №9

Кравчук Неля Миколаївна

Каліграфія 1 клас

Тема.

Вправи на розвиток дрібної моторики:

масаж олівцями, горіхами, гра на музичних інструментах

Мета: вчити орієнтуватися у просторі, писати в повітрі з контролем і без контролю зору, закріплювати вміння правильно штрихувати предмети прямими лініями, розвивати дрібні м’язи кисті; формувати в учнів вміння правильно, логічно і послідовно користуватися засвоєним мовним матеріалом, розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, уяву; виховувати старанність та працелюбність.

Обладнання: ілюстраціїя мишки, індивідуальний роздатковий матеріал.

Відкритий урок з природознавства в 1-А класі: "Грунт"

Відкритий урок з природознавства

 в 1-А класі

 

Підготувала вчитель

початкових класів ЗОШ №9

Бодрягова Наталія Сергіївна

 

 

Тема. Ґрунт

Мета:

Формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу.

Опанування способами навчально-пізнавальної і природоохо-ронної діяльності.

Розвиток ціннісних орієнтацій у ставлення до природи у різних сферах життєдіяльності та природоохоронної практики.

Обладнання: дидактичний матеріал, колекція «Ґрунт» мультимедійна презентація.

Комбінований урок з використанням ігрових технологій та ІКТ.

Альтернативні методи розвитку та корекції мовлення у роботі з дітьми які мають розлади аутичного спектру

Пилипей Ірина Анатоліївна

Вчитель-логопед вищої категорії

Центр РПРСА «Пагінець»

 

Альтернативні методи розвитку та корекції мовлення

у роботі з дітьми які мають розлади аутичного спектру

Основною запорукою соціальної адаптованості людини у сучасному світі є її рівень оволодіння мовленням, а точніше, його комунікативною функцією.

Ми розмовляємо вдома, у магазині, на прийомі у лікаря, по телефону, ідучи на роботу і взагалі всюди, де є необхідність встановити контакт з іншою особою, попросити про допомогу, просто запитати котра година чи як проїхати, наприклад, до найближчого поштового відділення.

Литовські статути

Пісковець Ірина Ярославівна, 

Вчитель історії та правознавства

Пісківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Пісківської сільської ради

Костопільського району Рівненської області

Конспект уроку з історії України у 8 класі з теми:

"Литовські статути"

Практична робота: виокремити у витягах з Литовських статутів норми, в яких втілено ідеї рівності вільних людей перед законом, особистої недоторканності, юридичного захисту прав вільної («шляхетної») особи, особистої відповідальності перед законом.

«Причини виникнення держави. Поняття й ознаки держави», «Державний лад. Форми держави. Державна влада. Функції держави», «Практичне заняття. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування»

Пісковець Ірина Ярославівна,

Вчитель історії та правознавства

Пісківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Пісківської сільської ради

Костопільського району Рівненської області


Конспекти уроків з правознавства у 9 класі з тем:

«Причини виникнення держави. Поняття й ознаки держави»,

«Державний лад. Форми держави. Державна влада. Функції держави»,

«Практичне заняття. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування»

Історико-географічні регіони України та їх особливості. Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села

Пісковець Ірина Ярославівна,

Вчитель історії та правознавства

Пісківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Пісківської сільської ради

Костопільського району

Рівненської області


Конспекти уроків з історії України у 5 класі з тем:

«Історико-географічні регіони України та їх особливості»,

«Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села»

Практична робота: Позначення і надписування на контурній карті історико-географічних регіонів, території рідного краю»

Мета. Ознайомити учнів з поняттям «історико-географічний регіон» та з поділом України на регіони, охарактеризувати їх особливості. Розвивати уміння працювати з історичною картою, історичними текстами. Виховувати інтерес до історії  своєї держави.