Освітній навігатор


Сценарій конкурсу ”Зростаймо козаками”

Автор: Мисько Людмила Миколаївна,
педагог-організатор філії Яринівської ЗОШ І-ІІ ст.
опорного закладу Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ст.

Сценарій випускного вечора «Останній акорд дитинства»

Автор: Мисько Людмила Миколаївна,
педагог-організатор філії Яринівської ЗОШ І-ІІ ст.
опорного закладу Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Здрастуйте, ми – ваші діти» – 2018 рік (сценарій шкільного свята)

 

Автор: Грекова Ірина Юріївна,
заступник директора закладу з виховної роботи
НВК № 17 Рівненської міської ради

Сценарій шкільного свята відзначення переможців - учнів, учителів, батьків, яке традиційно проводиться у НВК № 17 Рівненської міської ради під гаслом "Здрастуйте, ми - ваші діти!"

 

 

 

Відкриття галактики

 

Автор: Катерина Дем’янчук, учениця ІІ курсу фізико-математичного
профілю ПМЛ «Елітар», призер І етапу Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

Народна математика українців

Автор: Тетяна Яцук,
вчитель математики ПМЛ «Елітар»

«Ніщо так не допомагає запам’ятати математичні дані,
як знання історії їх винайдення.»
Г. Ващенко


Формування наскрізних умінь засобами музичного мистецтва

Автор: Гумінська Оксана Олексіївна,
доцент кафедри історії, теорії музики
та методики музичного виховання РДГУ,
кандидат педагогічних наук, науковий керівник

Методи творчого самовираження учнів у вокально-хоровій роботі загальноосвітніх навчальних закладів

Автор: Грабік Н. В., магістрантка
кафедри історії, теорії музики
та методики музичного виховання
Рівненського державного гуманітарного університету

Анотація. У статті актуалізовано проблему творчого самовираження учнів у вокально-хоровій роботі на уроках музичного мистецтва. Автором узагальнено дослідження педагогів-музикантів, окреслені методи та форми роботи на уроці. Відзначено, що в вокально-хоровій роботі процес формування творчого самовираження учнів буде ефективним, якщо на уроках музичного мистецтва будуть застосовані вокальні імпровізації, складання пісень, створення вступу, закінчення мелодії, музичних вітань, музичних знайомств, комплексні творчі завдання.

Науково-методичні засади самовираження учнів у музичній діяльності

Автор: Гумінська Оксана Олексіївна,
доцент кафедри історії, теорії музики
та методики музичного виховання РДГУ,
кандидат педагогічних наук, науковий керівник

Анотація. У статті здійснений аналіз науково-теоретичної літератури з питання самовираження, його місця в загальній структурі особистості людини. Розкриті основні структурні компоненти поняття «самовираження учнів у музичній діяльності». Виявлені педагогічні засади та умови, що впливають на процес самовираження учнів у музичній діяльності.

Новини педагогічної науки та практики за 1 квартал 2018 року

Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека

Література з питань педагогічної науки та практики
за 1 квартал 2018 року

Метапредметний підхід при вивченні біології як основний чинник активізації пізнавальних процесів та формування цілісного мислення учнів

Метапредметний підхід при вивченні біології як основний чинник активізації пізнавальних процесів та формування цілісного мислення учнів (на прикладі уроку “Різноманітність та видозміни кореня” під час вивчення теми “Рослини” в курсі “Біологія рослин”)  

Автор: Максимчук Лариса Миколаївна,
вчитель біології НВК “Колегіум” м. Рівне

Тема уроку:
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТА ВИДОЗМІНИ КОРЕНЯ

(див. презентацію)

Додаток. Листи

Лист №1

Дорогі учні!
Звертаємося до вас за порадою і допомогою. Вже багато років ми на своєму городі вирощуємо ріпку. Вона, звичайно, смачна і корисна. Але нам вже набридло весь час їсти одне й те саме. Можливо, ви нам з дідом допоможете урізноманітнити наш харчовий раціон. Порадьте, що ще з коренеплодів можна вирощувати на городі для власного споживання?
Будемо щиро вдячні. Дід та Баба.

Лист №2

Шановні діти!
Знову звертаємося до вас по допомогу. Ми з дідом, нарешті, добудували хлів і вирішили завести курочок, кроликів і свинку. Проблема полягає у тому, що їх треба добре годувати. Порадьте, що можна виростити з коренеплодів на городі для годівлі худоби?
Чекаємо відповідь. Ваші знайомі: Дід та Баба з казки «Ріпка».

Лист №3

Рідненькі наші!
Звертаємося до вас втретє. Наш город, завдяки вашим порадам, не впізнати! Поряд з ріпкою ростуть буряки і морква, петрушка і селера, редька і редис, а також ще дуже багато різних коренеплодів. Бабуся з них готує багато смачних, корисних і різноманітних страв. Свинці, курочкам і кроликам дуже подобаються кормові коренеплоди. Всі тварини здорові, веселі і швидко набирають вагу. Жити всім нам стало набагато краще і смачніше! Дякуємо вам за слушні поради!
Скажіть, а чи можна ще десь використати коренеплоди? І які саме? Будемо вам щиро вдячні.
З повагою, ваші Дід та Баба, а ще Онучка, Жучка, Мурка, Мишка, а також кролики, курочки і свинка Хрюшка.