Освітній навігатор


Безпека на дорозі. Правила дорожнього руху. Виготовлення світлофора

Автор: Додчук Марія Володимирівна,
вчитель початкових класів Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №23 м.Рівне

Заінтегровано зміст навчальних предметів: основи здоров’я, трудове навчання.

Тема. Безпека на дорозі. Правила дорожнього руху. Виготовлення світлофора.

Мета. Закріплювати знання учнів про дотримання правил вуличного руху, вчити керуватися ними в житті, формувати вміння передбачати небезпеку, оцінювати і усвідомлювати свої вчинки. виробляти спостережливість і обачність. Вчити берегти своє життя і життя інших людей.

Обладнання. Таблиця, дорожні знаки, роздатковий матеріал, макет світлофора, робочі папки.

Тип урок. Комбінований.


Додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою

Автор: Томілович Любов Олексіївна, КЗ Будимлянський навчально-виховний комплекс
"Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"

Тема. Додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою.


Мета. Удосконалювати обчислювальні навички, уміння складати вирази, знаходити значення буквених виразів, розв’язувати задачі, складати обернені задачі до даних; формувати вміння складати і розв'язувати задачі за короткими записами.

Обладнання: відео-презентація


«Усе в твоїх руках». Година психолога


Автор: Полюхович Галина Петрівна, вчитель початкових класів, 
практичний психолог КЗ «Будимлянський НВК»

Мета: формування позитивної моральної спрямованості учнів, відповідальності за власні вчинки.

«Такі різні і такі схожі країни та народи». Відкритий урок з предмету «Я у світі». 3 клас

Автор: Полюхович Галина Петрівна, вчитель початкових класів,
практичний психолог КЗ «Будимлянський НВК»

ТЕМА:  Такі різні і такі схожі країни та народи

Мета: дати учням уявлення про різноманітність народів у світі, їхніх культур і звичаїв; пояснити, чим схожі та чим відрізняються народи світу; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати повагу до культури народів світу.