Освітній навігатор


Впровадження методу проектів на уроках художньої культури в 9-11 класах


Автор: Гень Федір Вавилович,
вчитель художньої культури НВК № 17 м. Рівного

Метапредметний підхід при вивченні біології як основний чинник активізації пізнавальних процесів та формування цілісного мислення учнів

Метапредметний підхід при вивченні біології як основний чинник активізації пізнавальних процесів та формування цілісного мислення учнів (на прикладі уроку “Різноманітність та видозміни кореня” під час вивчення теми “Рослини” в курсі “Біологія рослин”)  

Автор: Максимчук Лариса Миколаївна,
вчитель біології НВК “Колегіум” м. Рівне

Тема уроку:
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТА ВИДОЗМІНИ КОРЕНЯ

(див. презентацію)

Додаток. Листи

Лист №1

Дорогі учні!
Звертаємося до вас за порадою і допомогою. Вже багато років ми на своєму городі вирощуємо ріпку. Вона, звичайно, смачна і корисна. Але нам вже набридло весь час їсти одне й те саме. Можливо, ви нам з дідом допоможете урізноманітнити наш харчовий раціон. Порадьте, що ще з коренеплодів можна вирощувати на городі для власного споживання?
Будемо щиро вдячні. Дід та Баба.

Лист №2

Шановні діти!
Знову звертаємося до вас по допомогу. Ми з дідом, нарешті, добудували хлів і вирішили завести курочок, кроликів і свинку. Проблема полягає у тому, що їх треба добре годувати. Порадьте, що можна виростити з коренеплодів на городі для годівлі худоби?
Чекаємо відповідь. Ваші знайомі: Дід та Баба з казки «Ріпка».

Лист №3

Рідненькі наші!
Звертаємося до вас втретє. Наш город, завдяки вашим порадам, не впізнати! Поряд з ріпкою ростуть буряки і морква, петрушка і селера, редька і редис, а також ще дуже багато різних коренеплодів. Бабуся з них готує багато смачних, корисних і різноманітних страв. Свинці, курочкам і кроликам дуже подобаються кормові коренеплоди. Всі тварини здорові, веселі і швидко набирають вагу. Жити всім нам стало набагато краще і смачніше! Дякуємо вам за слушні поради!
Скажіть, а чи можна ще десь використати коренеплоди? І які саме? Будемо вам щиро вдячні.
З повагою, ваші Дід та Баба, а ще Онучка, Жучка, Мурка, Мишка, а також кролики, курочки і свинка Хрюшка.

 


Розв’язування текстових задач

Моквинський навчально-виховний комплекс

«гімназія – загальноосвітня школа І ступеня»

  

Розв’язування текстових задач



Виконав:

Галайчук Марія Григорівна,

вчитель математики

 


Галайчук М.Г. Розв’язання текстових задач. Навчально-методичний посібник. – Березне, 2012. – 65 с.

У посібнику розкрито етапи розв’язування текстових задач та розв’язування задач різних типів. Матеріали посібника стануть в нагоді як вчителю – молодому спеціалісту, так і досвідченому майстру освітянської ниви.

Методичні рекомендації щодо розв’язування задач графічного змісту

Моквинський навчально-виховний комплекс

«Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня»

 Методичні рекомендації

щодо розв’язування задач графічного змісту

 

Галайчук Марія Григорівна,

вчитель математики

 

У навчально-методичному посібнику розглянуто задачі, які передбачають побудову або аналіз графічних зображень. Вони тісно пов’язані з усією методичною системою навчання алгебри, є її органічною частиною

Система задач узгоджується з основними дидактичними принципами.

Найдоцільніше створювати системи графічних задач до кожної теми, хоча розв’язування деяких з них вимагає комплексного застосування кількох тем.

Реалізація життєвих компетентностей учнів на уроках основ здоров’я

Росошик Ольга Яківна,

учитель основ здоров’я опорного закладу

Балашівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                          

 

Реалізація життєвих компетентностей учнів на уроках основ здоров’я

У Національній доктрині розвитку освіти України ХХІ століття визначено, що пріоритетним завданням освіти є виховання в учнів відповідального ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших. У Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти вказано, що  основною метою освітньої галузі “Здоров’я і фізична культура” є розвиток здоров’язбережувальної компетентності шляхом набуття учнями навичок збереження, зміцнення, використання здоров’я та дбайливого ставлення до нього. Саме на реалізацію цих завдання спрямований навчальний предмет «Основи здоров’я», метою якого є формування в учнів позитивної мотивації до здорового способу життя, дбайливого ставлення до здоров’я, формування здоров’язберігаючих навичок.

Роль позакласної роботи у формуванні та розвитку креативної особистості учня під час вивчення зарубіжної літератури

Лисенко О.В. Роль позакласної роботи у формуванні та розвитку креативної особистості учня під час вивчення зарубіжної літератури. /Методичний посібник. - Оженин, 2016. - 90 с.

Упорядник: Лисенко Олеся Вікторівна, вчитель зарубіжної літератури, кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» навчально-виховного комплексу «Оженинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів (ліцей) – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)» ім. Т.Г. Шевченка.

У методичному посібнику «Роль позакласної роботи у формуванні та розвитку креативної особистості учня під час вивчення зарубіжної літератури» зібрані матеріали щодо організації позакласної роботи із зарубіжної літератури в загальноосвітній школі, розглянуто питання методичної підготовки та проведення позакласних заходів, а також подано розробку матеріалів для їх проведення. Даний посібник рекомендовано для використання вчителям зарубіжної літератури.

ЗМІСТ

Передмова………………………………………………….… …. 4

Чому корисно читати книги?....................................................... 6

Позакласна робота як засіб стимулювання інтересу
до зарубіжної літератури………………………………………. 7

Принципи організації позакласних заходів…………………… 8

Форми позакласної роботи……………………………………. 11
І. Систематичні форми позакласної роботи…………………… 11
1. Літературний гурток та його види ………………………. 11
2. Шкільний театр ……………………………………………. 13

ІІ. Епізодичні форми позакласної роботи……………………. 14
1. Літературні екскурсії …………………………………….. 14
2. Літературні ранки та вечори ……………………………. 15
3. Літературні виставки ……………………………………. 17

Літературний кабінет ………………………………………… 18

Тиждень зарубіжної літератури в школі …………………….. 19

Висновки або найкращі досягнення у популяризації
читання…………………………………………………………. 23

Додатки ………………………………………………………… 29

Список використаних джерел ……………………………….. 89