Освітній навігатор


Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Морально-етична бесіда «Будь великодушним і добрим» (7 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1


Мета: формування ціннісного ставлення до себе, розвиток практичних прийомів та методів духовного і фізичного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, умінь і навичок визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів.

Форма проведення: морально-етична бесіда.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, виховання моральних чеснот особистості, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і фізичного «Я».

Методичне забезпечення: мультимедійна презентація, ілюстративний матеріал, тлумачний словник.

Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Година спілкування «Пізнай себе і ти пізнаєш світ» (9 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІступенів №1

Мета: формувати ціннісне ставлення особистості до себе, допомогти учням зрозуміти, що вони мають свій внутрішній світ, певні особливості характеру; активну життєву позицію, ціннісні установки та орієнтири, власний характер; розвивати практичні прийоми та методи духовного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, уміння та навички визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів; проектувати власну життєтворчість.

Форма проведення: година спілкування.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і соціального «Я».

Методичне забезпечення: плакати, роздатковий матеріал, ілюстрації, виставка літератури, музичний супровід, «Вірш про себе», «До¬рожні знаки»; завдання для обговорення, дзеркальця.

Вірші з Біблії: Бут. 1:26-27; 2:7; Пс. 139:14-16; Гал. 5:21-23; Мт. 6:22,23.

Розвиток мовлення. Усний твір-опис природи за картиною в художньому стилі за простим планом. Урок української мови в 6 класі

Автор: Сидорук Наталія Миколаївна, вчитель,
спеціаліст вищої категорії Рівненської ЗОШ № 18


Ім’я уроку: Натхнення, дароване красою рідного краю.
Мета уроку:
• розвивати вміння осягати зміст живописного твору, виражальні засоби, деталі;
• розкривати майстерність художника;
• удосконалювати культуру зв'язного мовлення;
• розвивати творчу уяву школярів засобами мистецтва, будити почуття краси навколишнього світу, радість спілкування з ним;
• виховувати любов до рідної землі, бережливе ставлення до природи, культуру усного мовлення, естетичні смаки.
Цілі.
Учні знатимуть:
Особливості твору опису за картиною в художньому стилі, вимоги до складання усного твору-опису, критерії оцінювання.
Учні вмітимуть: самостійно творити, словесно відтворювати побачене, складати простий план, створювати власні твори-описи.
Тип уроку. Урок розвитку зв’язного мовлення.
Обладнання: картини художників про природу, фото, поезії про природу,технологічна картка до уроку, відеосюжет.
Методи,прийоми роботи: акмеологічні прийоми «Емоційний сплеск», «Внесення мотиву», «Оцінка деталі», «Почую кожного», «Констатація успіху», «Інформаційна палітра», «Лінія обрію», «Загальна радість».

Урок англійської мови в 4 класі на тему: "Місто"

Автор: Малишевська Оксана Олексіївна, вчитель англійської мови
Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради

Тема: «Місто».
Мета уроку:
• сприяти активізації лексичного матеріалу за темою “Місто”, виробленню та удосконаленню вмінь та навичок в усіх видах мовленнєвої діяльності;
• сприяти формуванню комунікативної компетенції;
• забезпечувати зв’язок навчання з життям;
• сприяти розвитку мовної здогадки; виховувати риси ввічливого пішохода та пасажира.
Очікувані результати: учні вміють називати та писати назви будівель, можуть запитати та розповісти про місце знаходження чогось.
Обладнання: картинки із зображенням різних частин міста, іграшковий автобус, мультимедійна дошка.


Сценарій «Лісова красуня з поліського краю» (за мотивами твору Олександра Купріна «Олеся»)

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 

Доля закинула панича Івана Тимофієвича в глухе село Поліського краю.
Одного разу він з слугою Ярмолою пішли на полювання. Як тільки зайшли в ліс натрапили на заячий слід...

 

Сценарій на тему: «Катерина Мотрич. Політ журавлів над нетолоченими травами»

 

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 

Дійові особи: Марія, Настя, Микола, Григорій, Володимир, Онуки.

Сценарій на тему: «Діти підземелля» (за мотивами однойменного твору В. Короленка)

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

 

Музика, на сцену виходить дорослий чоловік (дорослий Василь).


Час не владний над
справжньою дитячою дружбою,
міцною, щирою і непідкупною.
Це почуття не ділить
дітей на простих і впливових,
На багатих і бідних,
щасливих і нещасних.
Воно приходить для того,
щоб потім усе життя залишатися поруч –
у серці, в душі у спогадах, у совісті.

Сценарій на тему: «Герої не вмирають»

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Улас Самчук – син Волині, громадянин світу (матеріали для проведення уроку літератури рідного краю)

Син Волині, громадянин світу (Улас Самчук)

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Як письменника і громадянина його сформували два світи, дві культури, дві традиції – Схід і Захід, Україна і Європа. Це й визначило творчу долю видатного українського письменника XX сторіччя Уласа Самчука. Він був одним із визначних талантів землі нашої, яким у скрутні часи закритою була дорога в широкий світ, до високої освіти і вершинних здобутків європейської цивілізації. І треба було або змиритися із приреченістю долі, або ж кинути їй виклик, порвати з рідним середовищем і йти до того широкого світу, шукати в ньому себе, Улас Самчук вибрав друге. І саме цей вибір уможливив його шанс стати європейським письменником.

Жадань і задумів неспокій. Урок позакласного читання за творчістю поета і перекладача Бориса Тена


Жадань і задумів неспокій.
Література рідного краю

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури,
спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Зроблене Борисом Теном - це не просто культурна подія це справжній подвиг, якого ми досі належно не зуміли оцінити, як це буває майже з усіма сучасниками, заклопотаними справами щоденності.
Вже сам той факт, що Гомер прийшов із сивої давнини до українського народу і заговорив українською мовою, - знаменний незвичайний. Гадаю, що значення подвижнецької творчої праці Нестора нашого перекладу зростатиме що далі, то більша, і перекладом цим судилося життя довге, прекрасне і так само багате, як незмірно багаті самі гомерівські поеми.

Павло Загребельний.