Освітній навігатор


Сценарій на тему: «Катерина Мотрич. Політ журавлів над нетолоченими травами»

 

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 

Дійові особи: Марія, Настя, Микола, Григорій, Володимир, Онуки.

Сценарій на тему: «Діти підземелля» (за мотивами однойменного твору В. Короленка)

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

 

Музика, на сцену виходить дорослий чоловік (дорослий Василь).


Час не владний над
справжньою дитячою дружбою,
міцною, щирою і непідкупною.
Це почуття не ділить
дітей на простих і впливових,
На багатих і бідних,
щасливих і нещасних.
Воно приходить для того,
щоб потім усе життя залишатися поруч –
у серці, в душі у спогадах, у совісті.

Сценарій на тему: «Герої не вмирають»

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Улас Самчук – син Волині, громадянин світу (матеріали для проведення уроку літератури рідного краю)

Син Волині, громадянин світу (Улас Самчук)

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Як письменника і громадянина його сформували два світи, дві культури, дві традиції – Схід і Захід, Україна і Європа. Це й визначило творчу долю видатного українського письменника XX сторіччя Уласа Самчука. Він був одним із визначних талантів землі нашої, яким у скрутні часи закритою була дорога в широкий світ, до високої освіти і вершинних здобутків європейської цивілізації. І треба було або змиритися із приреченістю долі, або ж кинути їй виклик, порвати з рідним середовищем і йти до того широкого світу, шукати в ньому себе, Улас Самчук вибрав друге. І саме цей вибір уможливив його шанс стати європейським письменником.

Жадань і задумів неспокій. Урок позакласного читання за творчістю поета і перекладача Бориса Тена


Жадань і задумів неспокій.
Література рідного краю

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури,
спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Зроблене Борисом Теном - це не просто культурна подія це справжній подвиг, якого ми досі належно не зуміли оцінити, як це буває майже з усіма сучасниками, заклопотаними справами щоденності.
Вже сам той факт, що Гомер прийшов із сивої давнини до українського народу і заговорив українською мовою, - знаменний незвичайний. Гадаю, що значення подвижнецької творчої праці Нестора нашого перекладу зростатиме що далі, то більша, і перекладом цим судилося життя довге, прекрасне і так само багате, як незмірно багаті самі гомерівські поеми.

Павло Загребельний.

Чарівність і магія української вишивки (матеріал для проведення класної години)

 

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

Чарівний сад квітів. Сценарій проведення свята за мотивами казок, народних легенд і переказів про квіти

 

Автор: Паламарчук Неля Михайлівна, вчитель-методист української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії Здолбунівської ЗОШ № 4

 

 

Весняні зміни в житті звірів. Піклування про потомство

Автор: Бугайчук Н. О., вчитель початкових класів Козлинської ЗОШ І-ІІ
ступенів Рівненського району Рівненської області

Тема: Весняні зміни в житті звірів. Піклування про потомство.

Мета: Формувати уявлення про тварин, уміння розпізнавати їх за зовнішніми ознаками; розширювати уявлення дітей про весняні зміни в природі, про особливості життя тварин у цю пору року; розвивати спостережливість, увагу, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

План-конспект уроку на тему: «Popular dishes of the world»

Автор: Бондар Н.В., викладач англійської мови Квасилівського професійного ліцею


Theme: Popular dishes of the world. Words-synonyms.

Objectives: to revise lexical and grammar material necessary for speaking about food and dishes; to teach to use teaching material in monological and dialogical speech; to teach students to use words-synonyms in writing and oral speech; to teach to make conclusions; to teach to respect the food culture of the world.

Equipment: Copybook, tables, texts, presentations.

Epigraph: The discovery of a new dish does more for human happiness than the
discovery of a new star.

Outcomes: by the end of the lesson students will be able to describe and speak about food and dishes, to use the words-synonyms in writing and oral speech.

Я – маленький громадянин України

 

Автор: Поліщук Л.П., вчитель початкових класів Рівненської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №23 м. Рівне

Тема. Я – маленький громадянин України.

Мета. Формувати в учнів почуття громадянина України, національної гордості, любові до рідного краю; виховувати глибокі почуття любові до рідної мови, бажання примножувати традиції, звичаї, берегти свою національну культуру, історичне минуле та сучасне українського народу.

Очікувані результати. Сформувати усвідомлення себе часткою українського народу, гордості за приналежність до українського народу. Виховувати почуття патріотизму.

Методичне забезпечення. Фізична карта України, зображення державних символів – Герба, Прапора, малюнки дітей, відеозапис пісні «Це моя Україна», «Ми бажаєм вам добра».