Освітній навігатор


Історико-географічні регіони України та їх особливості. Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села

Пісковець Ірина Ярославівна,

Вчитель історії та правознавства

Пісківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Пісківської сільської ради

Костопільського району

Рівненської області


Конспекти уроків з історії України у 5 класі з тем:

«Історико-географічні регіони України та їх особливості»,

«Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села»

Практична робота: Позначення і надписування на контурній карті історико-географічних регіонів, території рідного краю»

Мета. Ознайомити учнів з поняттям «історико-географічний регіон» та з поділом України на регіони, охарактеризувати їх особливості. Розвивати уміння працювати з історичною картою, історичними текстами. Виховувати інтерес до історії  своєї держави.


Батьки і діти. Життя таке чудове. Родинне свято для випускників школи та батьків.

Росошик Ольга Яківна,

учитель основ здоров’я опорного закладу

Балашівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                          

 

Батьки  і  діти.  Життя  таке  чудове.   

Родинне  свято   для  випускників  школи  та  батьків.

Мета:  формувати  усвідомлене  розуміння поняття  «життя»,  його цінності,  унікальності,  значущості  для  кожної  особистості;  спонукати  учнів  до  роздумів  над  важливими  проблемами  життя;  розвивати  навички  аналізу,  прийняття  рішень;  виховувати  ціннісне  ставлення  до  власного  життя,  родинні  почуття.

Обладнання:  вислови  видатних  людей  про  життя, свічка, «скринька мудрості»,  аркуші  паперу (по 10 шт. на кожного),  картки з написами  товарів для гри  «Як  розпорядитися  своїм  життям?», канцелярські скріпки   (за кількістю учасників),  музичний  супровід.

С.Чернілевський. „Теплота родинного інтиму”, „Забула внучка в баби черевички”. Настрої й почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність)

Станіслав Чернілевський “Теплота родинного інтиму“, “Забула внучка в баби черевички “. Настрої й почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність)
6 клас

Автор: Ядвіжук Тамара Володимирівна

Віктор Близнець. “Звук павутинки”. Бібліографічні відомості про митця. Романтичність, ліричність – невід’ємні риси української літератури. Неповторний світ дитинства – старт у майбутнє доросле життя.

Позакласне читання
Віктор Близнець. “Звук павутинки”. Неповторний світ дитинства – старт у майбутнє доросле життя
Конспект уроку з української літератури у 6 класі

Автор: Ядвіжук Тамара Володимирівна

Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Розділене написання складених числівників

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна, 
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків: [Г], [К], [Х] - [Ж], [Ч], [Ш] - [З'], [Ц'], [С']

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна, 
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Ми – безліч всесвітів різних (свято талантів для батьків)

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна,
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Технології формування ціннісного ставлення особистості до праці, до мистецтва, до людей . Гра «Що? Де? Коли?» на тему: « У світі професій» (7-9 класи)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, вчитель фізики
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІступенів №1

Мета: сприяти розширенню знань про професії, розвитку пізнавальних інтересів, інтелектуальних здібностей, спонукати до професійного самовизначення, створювати умови для розкриття потенційних можливостей учнів; розвивати потреби особистості до самореалізації; формувати активну життєву позицію; розвивати уміння працювати в колективі; проектувати власну життєтворчість.
Очікувані результати: проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до професійного та соціального «Я».
Методичне забезпечення: музичний супровід, ілюстративний та роздатковий матеріал.

Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Морально-етична бесіда «Будь великодушним і добрим» (7 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1


Мета: формування ціннісного ставлення до себе, розвиток практичних прийомів та методів духовного і фізичного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, умінь і навичок визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів.

Форма проведення: морально-етична бесіда.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, виховання моральних чеснот особистості, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і фізичного «Я».

Методичне забезпечення: мультимедійна презентація, ілюстративний матеріал, тлумачний словник.

Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Година спілкування «Пізнай себе і ти пізнаєш світ» (9 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІступенів №1

Мета: формувати ціннісне ставлення особистості до себе, допомогти учням зрозуміти, що вони мають свій внутрішній світ, певні особливості характеру; активну життєву позицію, ціннісні установки та орієнтири, власний характер; розвивати практичні прийоми та методи духовного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, уміння та навички визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів; проектувати власну життєтворчість.

Форма проведення: година спілкування.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і соціального «Я».

Методичне забезпечення: плакати, роздатковий матеріал, ілюстрації, виставка літератури, музичний супровід, «Вірш про себе», «До¬рожні знаки»; завдання для обговорення, дзеркальця.

Вірші з Біблії: Бут. 1:26-27; 2:7; Пс. 139:14-16; Гал. 5:21-23; Мт. 6:22,23.