Освітній навігатор


Віктор Близнець. “Звук павутинки”. Бібліографічні відомості про митця. Романтичність, ліричність – невід’ємні риси української літератури. Неповторний світ дитинства – старт у майбутнє доросле життя.

Позакласне читання
Віктор Близнець. “Звук павутинки”. Неповторний світ дитинства – старт у майбутнє доросле життя
Конспект уроку з української літератури у 6 класі

Автор: Ядвіжук Тамара Володимирівна

Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Розділене написання складених числівників

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна, 
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків: [Г], [К], [Х] - [Ж], [Ч], [Ш] - [З'], [Ц'], [С']

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна, 
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Ми – безліч всесвітів різних (свято талантів для батьків)

Автор: Рудюк Лариса Володимирівна,
вчитель української мови та літератури Рівненського НВК «Колегіум»

Технології формування ціннісного ставлення особистості до праці, до мистецтва, до людей . Гра «Що? Де? Коли?» на тему: « У світі професій» (7-9 класи)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, вчитель фізики
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІступенів №1

Мета: сприяти розширенню знань про професії, розвитку пізнавальних інтересів, інтелектуальних здібностей, спонукати до професійного самовизначення, створювати умови для розкриття потенційних можливостей учнів; розвивати потреби особистості до самореалізації; формувати активну життєву позицію; розвивати уміння працювати в колективі; проектувати власну життєтворчість.
Очікувані результати: проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до професійного та соціального «Я».
Методичне забезпечення: музичний супровід, ілюстративний та роздатковий матеріал.

Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Морально-етична бесіда «Будь великодушним і добрим» (7 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1


Мета: формування ціннісного ставлення до себе, розвиток практичних прийомів та методів духовного і фізичного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, умінь і навичок визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів.

Форма проведення: морально-етична бесіда.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, виховання моральних чеснот особистості, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і фізичного «Я».

Методичне забезпечення: мультимедійна презентація, ілюстративний матеріал, тлумачний словник.

Технології формування ціннісного ставлення особистості до себе. Година спілкування «Пізнай себе і ти пізнаєш світ» (9 клас)

Автор: Стасюк Лариса Володимирівна, класний керівник,
Рівненської загальноосвітня школа І-ІІІступенів №1

Мета: формувати ціннісне ставлення особистості до себе, допомогти учням зрозуміти, що вони мають свій внутрішній світ, певні особливості характеру; активну життєву позицію, ціннісні установки та орієнтири, власний характер; розвивати практичні прийоми та методи духовного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості, уміння та навички визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів; проектувати власну життєтворчість.

Форма проведення: година спілкування.

Очікувані результати: сформоване позитивне ставлення до себе, проектування життєвих перспектив, формування ціннісного ставлення до свого духовного і соціального «Я».

Методичне забезпечення: плакати, роздатковий матеріал, ілюстрації, виставка літератури, музичний супровід, «Вірш про себе», «До¬рожні знаки»; завдання для обговорення, дзеркальця.

Вірші з Біблії: Бут. 1:26-27; 2:7; Пс. 139:14-16; Гал. 5:21-23; Мт. 6:22,23.

Розвиток мовлення. Усний твір-опис природи за картиною в художньому стилі за простим планом. Урок української мови в 6 класі

Автор: Сидорук Наталія Миколаївна, вчитель,
спеціаліст вищої категорії Рівненської ЗОШ № 18


Ім’я уроку: Натхнення, дароване красою рідного краю.
Мета уроку:
• розвивати вміння осягати зміст живописного твору, виражальні засоби, деталі;
• розкривати майстерність художника;
• удосконалювати культуру зв'язного мовлення;
• розвивати творчу уяву школярів засобами мистецтва, будити почуття краси навколишнього світу, радість спілкування з ним;
• виховувати любов до рідної землі, бережливе ставлення до природи, культуру усного мовлення, естетичні смаки.
Цілі.
Учні знатимуть:
Особливості твору опису за картиною в художньому стилі, вимоги до складання усного твору-опису, критерії оцінювання.
Учні вмітимуть: самостійно творити, словесно відтворювати побачене, складати простий план, створювати власні твори-описи.
Тип уроку. Урок розвитку зв’язного мовлення.
Обладнання: картини художників про природу, фото, поезії про природу,технологічна картка до уроку, відеосюжет.
Методи,прийоми роботи: акмеологічні прийоми «Емоційний сплеск», «Внесення мотиву», «Оцінка деталі», «Почую кожного», «Констатація успіху», «Інформаційна палітра», «Лінія обрію», «Загальна радість».

Урок англійської мови в 4 класі на тему: "Місто"

Автор: Малишевська Оксана Олексіївна, вчитель англійської мови
Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради

Тема: «Місто».
Мета уроку:
• сприяти активізації лексичного матеріалу за темою “Місто”, виробленню та удосконаленню вмінь та навичок в усіх видах мовленнєвої діяльності;
• сприяти формуванню комунікативної компетенції;
• забезпечувати зв’язок навчання з життям;
• сприяти розвитку мовної здогадки; виховувати риси ввічливого пішохода та пасажира.
Очікувані результати: учні вміють називати та писати назви будівель, можуть запитати та розповісти про місце знаходження чогось.
Обладнання: картинки із зображенням різних частин міста, іграшковий автобус, мультимедійна дошка.


Сценарій «Лісова красуня з поліського краю» (за мотивами твору Олександра Купріна «Олеся»)

Автор: Пославська Людмила Іванівна,
старший учитель Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 

Доля закинула панича Івана Тимофієвича в глухе село Поліського краю.
Одного разу він з слугою Ярмолою пішли на полювання. Як тільки зайшли в ліс натрапили на заячий слід...