Освітній навігатор


Відкриття галактики

 

Автор: Катерина Дем’янчук, учениця ІІ курсу фізико-математичного
профілю ПМЛ «Елітар», призер І етапу Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

Формування наскрізних умінь засобами музичного мистецтва

Автор: Гумінська Оксана Олексіївна,
доцент кафедри історії, теорії музики
та методики музичного виховання РДГУ,
кандидат педагогічних наук, науковий керівник

Методи творчого самовираження учнів у вокально-хоровій роботі загальноосвітніх навчальних закладів

Автор: Грабік Н. В., магістрантка
кафедри історії, теорії музики
та методики музичного виховання
Рівненського державного гуманітарного університету

Анотація. У статті актуалізовано проблему творчого самовираження учнів у вокально-хоровій роботі на уроках музичного мистецтва. Автором узагальнено дослідження педагогів-музикантів, окреслені методи та форми роботи на уроці. Відзначено, що в вокально-хоровій роботі процес формування творчого самовираження учнів буде ефективним, якщо на уроках музичного мистецтва будуть застосовані вокальні імпровізації, складання пісень, створення вступу, закінчення мелодії, музичних вітань, музичних знайомств, комплексні творчі завдання.

Науково-методичні засади самовираження учнів у музичній діяльності

Автор: Гумінська Оксана Олексіївна,
доцент кафедри історії, теорії музики
та методики музичного виховання РДГУ,
кандидат педагогічних наук, науковий керівник

Анотація. У статті здійснений аналіз науково-теоретичної літератури з питання самовираження, його місця в загальній структурі особистості людини. Розкриті основні структурні компоненти поняття «самовираження учнів у музичній діяльності». Виявлені педагогічні засади та умови, що впливають на процес самовираження учнів у музичній діяльності.

Посібник «Каліграфія 1 клас». Розробки уроків

Кравчук Н.М.,  методичний посібник  «Каліграфія 1 клас», розробки уроків, м.Рівне -2018, 130  сторінок.

Автор укладач: Кравчук Неля Миколаївна, вчитель початкових класів, I категорія, закладу «Загальноосвітня школа І ІІІ ступенів № 9  Рівненської міської ради».

Посібник розроблено відповідно програми   курсу за вибором "Каліграфія” (з елементами розвитку зв’язного мовлення) 1-4 класи (автор: Нікулочкіна Олена Василівна). У ньому пропонуються розробки уроків каліграфії з елементами  розвитку  зв’язного мовлення для 1 класу шкіл з українською мовою навчання.Різноманітні вправи та цікаві завдання (графічні диктанти, вправи на штрихування, каліграфічне списування, ребуси, робота з прислів’ями, створення текстів різних типів тощо) допоможуть краще сформувати навички каліграфічного письма , розвинуть увагу, спостережливість, усне та писемне мовлення, а пальчикова гімнастика не тільки перетворить виконання завдань на цікаву гру, але й допоможе підготувати дрібні м'язи кисті рук до письма.

Етика для школярів. Посібник

Корецька райдержадміністрація
Відділ освіти
Методичний кабінет
Великомежиріцький НВК
«Школа І ступеня-гімназія»
Климчук С. Л.

 

Етика для школярів

 

В. Межирічі 2017
 

Етика для школярів. Посібник – В. Межирічі 2017

Упорядник Климчук С. Л., вчитель математики та фізики

Ми хочемо бачити себе бездоганними, приємними, товариськими, мати повагу і довіру людей. Вам допоможуть у цьому сторінки даного методичного посібника. Вона розповість, як вести себе в школі, громадських місцях, на вулиці і в дорозі; ознайомить із культурою мовлення та привітання, правилами поведінки в гостях, за столом.
Окремо розроблені та зібрані групові та індивідуальні завдання для кращого засвоєння та закріплення тем уроків у 5 класі. Частина матеріалу – позакласні заходи з етики.
Методичний посібник призначений для учнів та вчителів загальноосвітніх шкіл.

Малі країни Європи (посібник)

РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
МЕТОДИЧНИЙ ВІДДІЛ
РІВНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 27
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

«МАЛІ КРАЇНИ ЄВРОПИ»

Автор: Міхальова Галина Степанівна, вчитель вищої категорії, вчитель-методист

Ніл Хасевич – Прометей українського народу. Краєзнавчо-дослідницька робота

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РІВНЕНСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
РІВНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 27

Всеукраїнська краєзнавча експедиція учнівської молоді
«Моя Батьківщина – Україна»
Напрям експедиції «Із попелу забуття»


НІЛ ХАСЕВИЧ – ПРОМЕТЕЙ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ


Краєзнавчо-дослідницьку
роботу виконав
учень 6-В класу
Шумський Тимофій Миколайович

Керівник проекту:
вчитель географії ЗОШ № 27
Міхальова Галина Степанівна

Я – ГАГАУЗКА. Краєзнавчо-дослідницька робота


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РІВНЕНСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
РІВНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. № 2 

Всеукраїнська краєзнавча експедиція учнівської молоді
«Моя Батьківщина – Україна»
Напрям експедиції «Духовна спадщина мого народу»

Я – ГАГАУЗКА

Краєзнавчо-дослідницьку
роботу виконала
учениця 8-Г класу
Опря Марія Михайлівна
Дата народження: 16.04.2004 р.
Моб.т. 073 228 42 16

Керівник проекту:
вчитель географії ЗОШ № 27
Міхальова Галина Степанівна
Моб.т. 067 3032 461



Базальтові стовпи як об’єкт створення першого геопарку на Рівненщині

Науково-дослідницька робота учениці 9-А класу
Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 27 Рівненської міської ради,
вихованки Рівненського міського центру
творчості міської молоді Сорочук Тетяни Олександрівни 

 
ЗМІСТ


ВСТУП 3
І. ОСОБЛИВОСТІ ПРИРОДИ РІВНЕНЩИНИ 5
1.1. Географічне положення Рівненської області 5
1.2. Особливості рельєфу Рівненщини 6
1.3. Особливості тектонічної та геологічної будови рідного краю 7
1.4. Корисні копалини Рівненської області 8
ІІ. ЙОГО ЗАГАДКОВА ВЕЛИЧНІСТЬ БАЗАЛЬТ 13
2.1. Базальти, їх характеристика 13
2.2. Геологічні парки – нова форма охорони природного середовища 15
2.3. Базальтові стовпи – унікальне творіння природи 17
2.4. Історія дослідження базальтів Рівненщини 18
2.5. Видатні вчені-геологи – дослідники базальтів 24
ІІІ. МІНЕРАЛОГІЧНИЙ МУЗЕЙ ПІД ВІДКРИТИМ НЕБОМ 30
3.1. Самоцвіти, приурочені до покладів базальту 30
3.2. Господарське значення базальтів та самоцвітів 38
3.3. Сучасна стратегія охорони природи, зокрема геологічних об’єктів в Рівненській області 43
3.4. Геологічний парк для України 48
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 54
ДОДАТКИ