Освітній навігатор


Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові

Автор:

Сметаніна Світлана Василівна,

вчитель української мови та літератури

ЗОШ №27 м.Рівне

Мета уроку: формувати вміння знаходити в реченнях та текстах пряму мову, відрізняти її від слів автора, обґрунтовувати вживання розділових знаків при прямій мові, знаходити і виправляти помилки в реченнях із прямою мовою, правильно інтонувати речення з прямою  мовою ;

         розвивати вміння аналізувати та порівнювати мовні явища, увагу, спостережливість, самокритичність, готовність учня застосовувати здобуті знання;

         сприяти вихованню читацьких інтересів, загальнолюдських моральних цінностей, патріотизму.

Тип уроку: урок вивчення нового матепріалу

Обладнання: книжкова виставка, картки, рівненські газети, ТЗН, стікери, картки

Методи, прийоми і форми роботи: «Графічний настрій»,частково-пошуковий, робота з таблицею, робота в парах, діалог, усне лінгвістичне повідомлення, презентація, евристична бесіда, дослідницький метод, редагування, робота з підручником, виразне читання



Коментарі (0)



усі видання »