Освітній навігатор


Modern trends in gifted education
Завантажити | 2018 р. | Наукові роботи | Скачано: 70


Iryna Budz, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor of the Romano-Germanic Philology Department, Academician Stepan Demianchuk International University of Economics and Humanities, E-mail: ibudz@ukr.net

Будз І.Ф. ( к. пед. н., доцент кафедри романо-германської філології, Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, м. Рівне),

Annotation. Gifted Education has been experiencing constant changes due to the new views of intelligence, increasing significance and application of neurological findings, enrichment by means of Informational Technologies, the challenges of cultural differences and various models of intercultural communicative strategies for gifted students. Besides, we study the increasing importance of creativity, mentoring, and counseling. By the way, the problem of identification remains actual and important. Surely, it is difficult to cover all current trends, but we have stopped on the most perspective ones. We outlined that a great focus must be kept on educational efficiency and critical thinking. The challenging times for gifted children, their parents and teachers offer a number of options in education sphere. However, yet not all individuals who have connection to the Gifted Education are aware of these opportunities. Most scholars claim that we seem currently to be neglecting our brightest students. It is legislation in regard to Gifted Education that must be implemented to assure parents that their gifted children get appropriate education. To sum up, legislation and genetics are future developments in Gifted Education.

Key words: Gifted Education, cognitive learning styles, enrichment, critical thinking skills, counseling, mentoring

Анотація. Галузь освіти для обдарованих дітей зазнає постійних змін, які пов'язані з новими поглядами на інтелект, все більшого значення набувають результати досліджень з неврології, застосування підходу збагачення за допомогою інформаційних технологій. Культурні відмінності та різні моделі міжкультурних комунікативних стратегій для обдарованих учнів теж впливають на розвиток галузі. Крім того, у статті проаналізовано доцільність наукового пошуку щодо творчого розвитку обдарованих дітей, наставництва і консультування обдарованих особистостей. Проблема ідентифікації залишається актуальною і важливою. Звичайно, важко охопити всі поточні тенденції, але ми зупинилися на найперспективніших. Обґрунтовано доцільність подальших досліджень щодо формування навичок критичного мислення в обдарованих школярів. Проблема інформаційної обізнаності обдарованих дітей, їхніх батьків та вчителів щодо реалізації потенціалу обдарованості розглянута у дослідженні. Пошуки законодавчого вирішення актуальних питань у навчанні обдарованих дітей є необхідними для переконання батьків у тому, що їхні обдаровані діти отримують відповідну освіту. Наукові розвідки щодо формування належної законодавчої бази та дослідження у галузі генетики становлять майбутні перспективи у галузі освіти для обдарованих школярів.

Ключові слова: Освіта для обдарованих, когнітивні стилі навчання, збагачення, навички критичного мислення, консультування, наставництво



Коментарі (0)



усі видання »